Tehnološki predstavnik m/ž/d

      Želiš raditi u tvrtki koja oblikuje budućnost čiste vode i postavlja standarde u industriji? Za vodećeg međunarodnog proizvođača proizvoda, usluga I tehnologija u području pranja I njege tekstila u industrijskim praonicama rublja, tražimo kandidate za rad na poziciji tehnološki predstavnik.

      Regija
      Grad Zagreb
      Mjesto rada
      Zagreb, Istra, Kvarner
      Datum objave
      22. 4. 2025
      Rok za prijavu
      30. 4. 2025

      Ako želiš biti dio dinamičnog tima koji svakodnevno doprinosi očuvanju profesionalne higijene, ovo je prilika za vas! Radom u kompaniji s globalnim utjecajem, imat ćete priliku razvijati svoja znanja, sudjelovati u implementaciji najmodernijih rješenja i izravno doprinositi očuvanju okoliša.

      Tražimo osobe koje su strastvene prema tehnologijama budućnosti, vole izazove i žele svojim znanjem i iskustvom sudjelovati u projektima koji čine stvarnu razliku u svijetu. Naš klijent je tvrtka sa preko 20 tisuća profesionalaca u 170 zemalja te je lider u svom području. Ako se nalaziš na području Zagreba, Istre ili Kvarnera i želiš zakoračiti u okruženje koje njeguje profesionalnost, inovativnost i održivi razvoj, prijavi se!


      Odabranom kandidatu nudimo:

      • Kombinacija terenskog rada te rada od kuće
      • Službeni automobil za privatne i poslovne svrhe
      • Dodatno zdravstveno osiguranje
      • Strukturiran onboarding program
      • Dodatne edukacije
      • Rad u internacionalnoj tvrtki
      • Konkurentna plaća

      Glavne zadaće odabranog kandidata će biti:

      • Briga te tehnička podrška klijentima u području primijenjene tehnologije pranja
      • Rješavanje reklamacija kupaca i osiguravanje vrhunske korisničke usluge
      • Osiguravanje osnovne inženjerske podrške te održavanje automatskih sustava za doziranje
      • Pravovremeno i profesionalno odgovaranje na upite kupaca putem telefona, e-pošte i online chata
      • Pružanje detaljnih informacija o proizvodima i uslugama klijentima
      • Tehnička podrška korisnicima u rješavanju problema i poteškoća
      • Vođenje točne i uredne evidencije o komunikaciji s klijentima i provedenim transakcijama
      • Surađivanje s ostalim odjelima unutar tvrtke u cilju postizanja visokog stupnja zadovoljstva kupaca
      • Praćenje i usvajanje najnovijih informacija o proizvodima, uslugama i smjernicama kompanije

      Od kandidata očekujemo:

      • SSS/VŠS/VSS (poželjno kemijsko ili inženjersko obrazovanje)
      • Iskustvo rada u prodaji ili korisničkoj podršci je plus
      • Iskustvo u servisnoj podršci
      • Izvrsne komunikacijske vještine
      • Snalažljivost u rješavanju problema te posvećenost detaljima
      • Sposobnost samostalnog rada te rada u timu
      • Iskustvo u korištenju softvera i alata za korisničku podršku
      • Poznavanje engleskog jezika
      Podnesi prijavu