Izgradnja robne marke poslodavca i oglašavanje radnih mjesta

Izgradnja robne marke poslodavca proces je stvaranja pozitivnog i atraktivnog imidža tvrtke kao poslodavca na tržištu rada.

Izgradnja robne marke

Kada gradimo snažnu robnu marku poslodavca, usredotočeni smo na stvaranje i promicanje kulture tvrtke, vrijednosti, radnog okruženja i pogodnosti za zaposlenike da se privuku i zadrže vrhunski talenti. Važan aspekt ovog procesa je korištenje različitih medijskih platformi koje omogućuju dopiranje do širokog spektra potencijalnih kandidata. Odgovarajućom promocijom tvrtka može privući pozornost potencijalnih kandidata i predstaviti im atraktivnost i jedinstvenost radnog okruženja, a ujedno istaknuti mogućnosti rasta i razvoja u tvrtki.

Strategija oglašavanja radnih mjesta

Uz pravilnu strategiju oglašavanja radnih mjesta i kvalitetnu prisutnost na društvenim mrežama i drugim medijima, tvrtka može uspostaviti čvrst odnos s javnošću, što pomaže u izgradnji povjerenja i privlačenju vrhunskih talenata. Kada se potencijalni kandidati identificiraju s vrijednostima organizacije i prepoznaju njezinu atraktivnost kao poslodavca, vjerojatnost da će se odlučiti na suradnju s tvrtkom znatno je veća.